tisdag 30 december 2008

Julklapp och pimpning av soffa

Tänkte visa min julklapp som jag fick av Mannen. Jag säger då bara det, min man vet vad hans kvinna vill ha. Mannen hade varit och köpt fågelburen som jag trånat efter under hösten, men som jag varit för snål för att handla.
Visst är den fin... Nu behöver jag bara ett halvmånebord att ställa den på =) Jag fick en julklapp av barnen också, men den visar jag en annan gång.

Kolla in våra soffor. Det här är den lilla, sen har vi en tresits också. Vi har tänkt köpa ny soffa, men först ska vi göra om i vardagsrummet. Den nya soffan ska även vara en hörnsoffa som blir lite mindre än dessa två kolosser. Vårt vardagsrum är inte så stort.

När vi var på IKEA i söndags köpte jag några billiga överkast och pimpade sofforna. Det är inte perfekt, men bra mycket bättre än det som var. Även Mannen blev possitiv till resultatet, och vad ljust det blev i vardagsrummet. Nä, nu ska jag gå och fortsätta måla taket i dotterns rum. Hej så länge Catharina

1 kommentar:

Leamarlené sa...

GOTT NYTT ÅR!!!

Kram, Marlene