lördag 6 december 2008

Pyssel, tradera och toppstjärna

Äntligen fungerar datorn skapligt...men jag är inte nöjd. Tangentbordet i den fungerar som det själv vill och det är *** irriterande.

Har varit på Ambiance och handlar i veckan. Det blev en ny stjärna till granen. Den är riktigt fin. Har sökt efter just denna i flera veckor nu och så låg den där mitt framför mig när jag var på Ambiance för att söka en helt annan sak. Men ibland har jag lite tur jag me´.
Gjorde några hängen till fönstret för ett antal veckor sedan. Jag har ju en del kakformar så det är bra om några kommer till annan användning än att bara ligga i en skål och se veckra ut.
Sen har jag vunnit på Tradera. Dessa utsökta små ljushållarna blev mina för en mindre peng. Det är ju såååå vackert med dessa små saker. Jag ska ha dem på tallrikarna till jul, så har var och en sitt eget lilla ljus. I och för sig kommer de nog inte få sitta på tallriken särskilt länge, men så länge de får sitta där blir det nog fint.




1 kommentar:

Leamarlené sa...

Jätte vacker julstjärna. Fint kommer det att bli med ljushållarna på ditt julbort..så mysigt.

kram, Marlene