lördag 27 december 2008

Jaha, då gör jag ett nytt försök med denna lömska dator... Satt mig för att blogga härom dagen men det slutade med att jag bröt ihop på datorn. Men nu har jag bitit ihop och här sitter jag nu...Julen har varit och denna jul var verkligen lyckad och mysig.



Vi var 18 personer så jag fick duka två bord, men det blev bra det oxå. Jag gillar den julröda färgen väldigt mycket och försöker ha lite extra av den färgen på jul. Tyvärr hade jag glömt att skaffa julservetter så det fick bli dessa lite retromönstrade servetter. Nåja de ska ju bara användas för att torka munnen med =)

Kolla in mina ljushållare till granen. Köpte dem från Tradera. Jag gillar dem skarpt. Det blev riktigt bra med riktiga ljus i granen.

Årets gran blev en riktig gran. Vi har brukat ha plastgran alltid, men detta år ville jag verkligen ha en riktig gran. Den är tät och fin, ett riktigt praktexemplar.

2 kommentarer:

Boningsljus sa...

Har nu suttit och tittat igenom hela din blogg, du är jätte duktig tycker jag( och även din man).En inspirerande blogg(tack) Själv är jag ny på det här med att blogga,men jag försöker. Kram från lilla mig.Sussi

mia sa...

Du har en jättefin blogg som jag tittar in på då och då. Jag är ny i bloggvärlden så jag kämpar också med min dator. Nu försöker jag skriva här för tredje gången,grrrr.
Hoppas att det blir något nu.
God fortsättning.
Kram Mia
www.MiasAtelje.com