onsdag 27 augusti 2008

Det medelstora projektet är klart!!

Det medelstora projektet är klart!! Guud så skönt. Nedan är den monterad och klar.
Jag och mannen har byggt en egen huvudgavel till sängen. Vi är sååå nöjda med den. Det var ett jäkla jobb eftersom vi fick bygga om brädorna först. Hittade ju brädorna på vinden. Spånten var drygt 1 cm stor och jag ville att brädorna skulle gå ihop så det bara blev liksom ett v mellan varje bräda. Efter att jag provat om det var möjligt att göra det och konstaterat att det var fullt möjligt hjälpte mannen mig med det.
Han fick ju använda sina leksaker då...eller förlåt sina verktyg. Visst blev det fint, ny sängkappa och allt. Försök bara att blunda för sängskåpen. De hör till den gamla sängramen och får bara vara kvar till dess jag hittat nya sängbord.

9 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Supersnygg sänggavel! Extra kul att vara ensam om just den modellen;)

Kram Annica

Nettan sa...

Men så bra det vart !
Sängkappan du har, är den fr. IKEA ?

Köpte min på Ellos & den hänger i golvet för våran säng är runt 40 cm hög & kappan är 45 cm, får nog sy en sömn på mitten, blir galen annars...*suck*.

Kram, Nettan

Ulli sa...

Vad snygg sänggaveln blev! Vad händiga ni är. Passar perfekt med lampar och övrig inredning.

Kram Ulli

Leamarlené sa...

jätte snygg sänggavel. Letar själv efter en.
:) Marlene

Huset på kullen sa...

Sänggaveln blev superfin.

Ha en bra dag! /Linda

S o F sa...

Det blev ju verkligen lyckat! Riktigt fint. Bra jobbat.

Varma hälsningar!

Spetsar och zink sa...

Supersnygg! Kommer och kollar den i verkligheten någon dag.

Åsa

Gårdsromantik sa...

Blev ju supersnyggt!

Kram Maud

Åsa sa...

Blev jättefint med sänggaveln!
I övrigt en massa fint till...utom då sängborden...har såna själv och dom är inte vackra.
Kram Åsa