lördag 3 maj 2008

Tänkte visa lite från veckan som snart varit

Mina kakformar har jag satt i en glasburk, modell större, som står framme på köksbänken. Tror det har varit smörgåsgurka i burken en gång i tiden.
Fortsatte mitt grävande i pappas gamla saker på vinden. Och där låg den, glas grejen med ett gammalt foto på baksidan. Tror det är en gammal brevpress??
I veckan fick jag också mitt paket från EnglaMaria. Jag har beställt en kedja som jag hängde i mitt fönster, en zinkhink som mitt olivträd ska stå i och lite andra saker som kan vara bra att ha. Jag har ett paket till på gång från Fridas gård, innehållet i det paketet har Mannen beställt. Jag blir så stolt över han, han förstår precis vad jag vill ha...
Ja, så här blev det. Kedjan på fönstret, trädet i hinken och några kakformar att ha ljus i.

5 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så fint. Formarna i glasburken var verkligen fina!
En sådan där stege spanar jag efter - inget napp ännu.

Kram Maud

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Härliga grejer du visar!

Vilken söt brevpress :)

Kram Annica

n o r d i n g å r d e n sa...

Underbart ljuva ting du visar!!!! Jag bara älskar kakformar och burkar!!! Mari.

Vit Spets sa...

Halloj!
Brevpressen är hur söt som helst ju! va fint det blev med fönstret, kedjan, olivträdet och kakformar... underbara ting...
Kramis
//Siv

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej vilka fins saker du köpt,har nästan lika dana själv.Visst är det roligt att nätshoppa tyvärr lite för lätt i bland.
Roligt att kika in hos dig.

Kramis Tess på tildaochmamma.blogspot.com