fredag 23 maj 2008

Min kamera har åkt bort

Buuähhh, Mannen har åkt till sina föräldrar och med sig har han kameran, hela helgen!! Och vad kan man inte göra utan kamera....precis man kan inte ta några fina bilder som man sedan lägger in på sin blogg. Så därför blir det ett inlägg utan bild. Hmm, saknar jag kameran mer än Mannen?? Hi,hi. Nu frågade han ju i och för sig om han fick ta med kameran och jag sa ja, men jag lovar att det var ett motvilligt ja. Men,men jag får trösta mig med att jag får mer tid att titta in hos er andra bloggare... Ha en bra helg alla bloggisar, Kram Catharina

1 kommentar:

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja men du har så rätt! Visst gick jag på Manhem.
Men oj så jag stirrar på din bild Catharina...ja jag vill så gärna känna igen dig...men kan inte riktigt få alla pusselbitar på plats...

Men så roligt att du tycker om min blogg =) Ska kika vidare på din!

Ha nu en supermysig helg
Kram Anita