fredag 17 juli 2009

Våran kaffeplats i morgonsolen

Varje ledig och solig morgon brukar jag och Mannen dricka vårat morgonkaffe här. Det är så mysigt att sitta och ta det lugnt ett tag innan alla måsten sätter igång.
Så ser det ut på min bro. Man skymtar trallen på bron,vitoljad och fin. Jag ångrar inte att vi oljade både bron och altanen med olja som hade vita pigment. På bron har jag vita penseér och millionbells, tyvärr har inte alla plantor kommit i blom än. Men de verkar vara på gång.
På måndag börjar jag jobba igen..blää. Men det är bara 1 vecka, sen är det semester igen i 1 vecka. Ha en skön helg alla /Catharina.

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åå så mysigt ...skulle gärna komma förbi på en kaffetår o sitta där o mysa:)))

Kram Millan ♥

Anonym sa...

Hej Catharina!

Vilken otroligt mysig blogg du har och fint litet inlägg. Jag förstår att ni njuter av er stund i solen på er lilla kaffeplats. :-) Det ser verkligen mysigt ut.

Hoppas du får en fin dag.
Krams!