tisdag 22 juli 2008

Mannen fick en beställning...

Mannen fick en beställning för några dagar sedan. Vi har en liten hög med brädor som ska till soptippen...NOT. Jag fick nämligen en ide´om hur stora delar av dessa brädor kunde användas. Så jag la en beställning hos Mannen som nästan genast satte igång. När Mannen får en beställning som innebär att han får användning av sina elverktyg så brukar det gå ganska snabbt, det är ju roliga leksaker de där verktygen.
De flesta ser nog vad det ska bli...precis en torkställning. Här är de resta för lite måttanpassning och för att bli målade. Viss justering kommer ske, det ska dit några krussiduller så de blir riktigt fina. Nu tar jag en kort paus så återkommer jag på någon vecka. Då kanske jag har ett färdigt resultat att visa upp. Kram Catharina

1 kommentar:

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Nä men jäklar!!! Du har fått igång maken att göra en sådan fin torkställning! Ohh min vägrar!!!

Jo förresten...så lik din make är min, ja just på den bilden =)

Kram Anita