söndag 26 april 2009

Var på Myrorna för någon vecka sedan och ramlade över två små saker. Nämen ååå kolla precis vad jag har sökt. Mannen trodde jag drev med han. Du kan ju inte vara sann, vad f-n ska du med det där å göra!!!!
Jo jag håller med att så här är de inte så vackra, men i min hjärna var förvandlingen redan gjord.
Denna fina nålhatt som dottern gjort för säkert 10 år sedan blev också aktuell i min vision som spelade upp sig i mitt huvud. Nålhatten är flitigt använd sedan jag fick den eftersom det är så praktiskt att alltid ha nålar tillgängligt och samlade på ett ställe.

Tadaaaa, visst blev den fin. Min nya fina trådhållare med nåldyna. Mannen blev imponerad, även om han inte vill visa det så mycket. Men jag vet att han tycker det blev bra.


1 kommentar:

Boningsljus sa...

Vilken suverän ide, blev ju jätte bra. Kram Sussi