fredag 13 mars 2009

Sååå vackert

Just nu händer det inte så mycket här hemma, tiden räcker inte riktigt till. Vi bloggare visar ju ofta upp saker på bloggen som vi tycker är vackra, som vi tycker om och som vi är stolta över. Denna gång tänkte jag inte visa nån sak men jag tycker det är vackert, något jag tycker om och jag är oerhört stolt över detta. Jag tycker dessa foton är så otroligt fina, det är min dotter som har modellat lite. Fotografen är en gammal klasskamrat till henne, som är så himla duktig att fotografera. Titta gärna in till henne och se er runt bland olika bilder, alla lika fina men på olika sätt. ECHphoto.blogg.se
Den här bilden är drygt ett år. Jag gillar den riktigt mycket. Så romantisk och fin.

Den här bilden tog Ellen, hon heter så fotografen, under sportlovet när de hade en fotosession. Den är så glad. Färggrann och fin. Det finns flera bilder från denna session, alla lika fina. På några är det ballonger, några godis runt omkring och någon bild är med blommor. På den här bilden är det godistema, därav klubban.
Ha det nu så brai helgen alla.

Inga kommentarer: