lördag 7 juni 2008

Sovrummet

Jag har inte bloggat på ett tag nu eftersom de senaste två veckorna farit fulla med annat. Jag har tagit lite bilder från olika händelser den senaste tiden och om jag hinner ska jag visa er dem imorgon. Idag ska bjuda in er i vårt sovrum...
Det här är i den nya utbygda delen. Skrivbordet har jag köpt på loppis förmånga år sedan och stolen har varit i mormoroch morfars ägo.
Det här skulle varit bild nr 1. Här har vi precis klivit in i sovrummet. Rummet är i etage vilket inte syns så tydligt på bilden.
Sängen...ska blivit för att senare bytas ut.
Här är dörren in till badrummet. Mina gamla fönster får också plats här till dess jag hittat platser för dem. Den uppmärksamme ser att det saknas ännu kontakter och lister.
Japp det var allt. Ha det gott så ses vi. Kram Catharina

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Dom där kontakterna såg jag inte förränn du sa det.

Så fint - är det garderober bakom draperierna?

Kram Maud

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Mysigt:)

Kram Annica