söndag 14 februari 2010

Överraskning och stickade sockor

Idag är det Alla hjärtans dag och själv fick jag present av Mannen...ett jättefint halsband.


För ett tag sedan lånade min dotter mitt mönster som jag använt när jag målat monogram på mina gardiner och en kudde. Hon skulle ha det till slöjden eftersom hon höll på att sy en tygpåse. Eftersom det var ett tag sedan hade jag helt glömt bort det, men så för en vecka sedan skickade hon ett sms att hon hade en överraskning...

Kolla vad fin väska hon gjort. Monogramet är tovat, hur läckert som helst. Den är verkligen super fin.


Benvärmare och höga sockar är ju super poppis nu. Har länge velat hitta några fina sockor. Men icke, så det blev ett besök till garnaffären istället. Och här är resultatet. Så varma och sköna att tassa omkring med.

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men vilken bra smak han har!

Jag är också på jakt efter snygga benvärmare till mina näbbstövlar - stickar du på beställning? :-)

Dom var ju superfina!!!


Ha en underbar
♥ alla hjärtans dag ♥!
Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Menar du att man kan beställa av dig - då är jag jätteintresserad!

Kram Maud

Levindas Värld sa...

Hej på dig!!

Åh vilka underbara sockor, ser såå sköna ut plus att de verkligen är jättefina!!

Jag går i sockor hela dagarna om vinterhalvåret och dina långa sockor såg så sköna ut så jag undrar lika som Maud om du stickar och säljer på beställning?

I så fall är jag intresserad och nyfiken på pris :)