söndag 31 januari 2010

Klokord av Ernst

"Jag tycker man ska unna sig en skön paus nu och då!" Så sant så...


Vår pall har genomgått en "make over". Från att varit laserad i en röd/brun färg har den nu blivit vit. På pallen målade jag sedan ett litet citat av Ernst. Han har ju lite småroliga kommentarer som ändå är så kloka.




Tycker resultatet blev riktigt bra. Skavde den lite oxå så den skulle se använd ut, vilket den faktiskt är också. Denna pall används överallt, i köket som extra plats, i garaget när man behöver nå något som är högt upp osv.


Tallrikshyllan har fått ny plats nu också. Det blev mycket bättre, den kändes så inklämd där den hängde tidigare.

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ernst är en klok man och pallen blev jättefin!

//Annica

IKT i min vardag sa...

Så snygg pallen blev. Ernst är en mycket, mycket klok, duktig och... stilig man :)


Kram Linda