söndag 20 april 2008

Mitt köksbord

Ramlade in på Myrorna igår, igen. Börjar visst bli mitt nya Lördagsnöje. Nåja det går ju till hjälpande verksamhet.

Hittade dessa vackra tygservetter som jag direkt såg ett nytt användningsområde för. Hi, hi.
Kolla in monogrammet, likadant på alla. Jag köpte 6 stycken servetter. Men jag måste nog gå och se om de andra finns kvar. Åtminstone en eller två som reserver.
Här ser ni det nya användningsområdet, bordtabletter. Jag fick vika dem lite och pressa så de skulle rymmas. Fint va!

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Kul att du kände att du gjort värsta fyndet! Man kan ju hitta så fina saker för en spottstyver!

Själv har jag en hel drös med vita linnehanddukar och näsdukar med monogram efter barnens gammelfarmor. Det roliga är att gammelfarmors initialer är samma som mina barns :)

Kram Annica

Nettan sa...

Men vilka fynd du gjort...är initialerna AE ?!
Då är dom ju till mig..*ler*
Ska nog börja springa på loppis jag med !!
Ha det gott..
Kram Nettan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Oo så fint det blev ju!!!

Ha det så fint!!
Soliga lördags kramar Millan!!