söndag 13 april 2008

Ett av mina "bra att ha" fönster

Ett av mina "bra att ha" fönster fick en plats i helgen. Det står lutat mot väggen bredvid tv´n. Det blev så fint. Och vet ni vad det bästa var?! Mannen, min älskade man, tyckte att ide´n var jättebra. Han plockade fram fönstret, rengjorde det och ställde det på plats. Gissa om jag tappade hakan när han dessutom gjorde ett litet stilleben framför fönstret.
Här ser ni fönstret.
Och här ser ni mannens stilleben.
Så här fint blev det. Han är duktig min man.

5 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Haha, det skulle min man aldrig komma sig för att göra. Skulle det inträffa svimmade jag nog.

Men han har talang din man för det ser jättefint ut:)

Kram Annica

IKT i min vardag sa...

Den dagen jag får se min man piffa hemma...den kommer aldrig att komma ;-)

Han fick till den jättebra, gubben din!

Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Sååå vackert såååååå !!!!!!

Ha en skön Söndag!!!!
Kramizzz ♥ Millizzzzz

Vitt är vackert sa...

Hej!
Visst är det vackert med gamla fönster! Har också ett stående, men min gubbe skulle nog aldrig komma på tanken att ordna ett stilleben framför det. Hihi..

Härlig blogg!

Kram Ellinor

Living by Milla sa...

Vilket vackert fönster och vilken duktig man du har !:)

Ha det gott!