måndag 17 maj 2010

Fish spa...

Bland det läskigaste man kan göra, särskilt om det är en mardröm att känna fiskar runt fötterna när man badar. Det måste vara regnperiodens all sol som gör att man går med på allt *ler*

Började dagen med att banga 2-3 meter monstervågor, skickade ut mannen och barnen istället så de kunde avgöra om det var farligt där ute. Samtliga sa att det var helt ofarligt och med 4 badvakter i ryggen borde de haft rätt, men jag tror de ljög.

Efter lunch tog vi en tuk tuk till Kata beach (tror de egentligen ska vara katta beach) där det var mycket lugnare. Knappt några vågor alls. Skööönt, äntligen fick man bada.

Vi åt en sen lunch/tidig middag sedan, shoppade och har avslutat kvällen med ett dopp i poolen.

En bild från stranden, tyvärr ser inte vågorna så stora ut på bild, och jaa det är jag som flyr.


Caroline, var lite rädd för fiskarna. Faktiskt var jag lika vettskrämd för de små djuren. Men det känns ändå bra att man roat thailändare idag oxå. Inne i salongen satt 3 thailändskor och asgarvade.

En bild på fiskar i arbete.


Nää, nu ska jag dricka upp min wiskey och gå till sängs.

//Catharina

Inga kommentarer: