söndag 9 november 2008

Det blev shopping i helgen igen...

På ÖB hittade jag dessa gamla zinkhinkar för 25 kr styck. Ett riktigt fynd. I en av dem tänkte jag sätta lite granris och ställa på bron, det blir fint nu till jul.
Sen har jag även inhandlat spegeln till nya badrummet. Jag har inte tänkt på att jag kan ha denna som badrumsspegel, jag har ju sett spegeln flera gånger och tyckt att den är rätt fin. Men så förra helgen när jag var in på My Home stod den bara där och skrek efter mig=) och jag föll för den. Även Mannen blev förtjust i den och ja då är det väl bara att slå till. Hem och måtta om den skulle passa, ringa Anette och lägga undan den och nu i helgen fick den komma till sitt nya hem. Ååååh vad jag längtar till jag får hänga upp den.

2 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej Catharina!

Zinkhinkar är jättebra att ha till mycket, och nu snart är de ju fina att ha minigranar i!

Vad fin spegeln är..gillar böjen i ovankant..tycker om den modellen.

Kram
Mia

Klaffen sa...

Hej. Zink er topp! Har två sånna jeg også, og skal ha minijulgran i den! Fin blogg du har! Klem Monalisa, Norge