lördag 11 oktober 2008

Halvtid och present

Nu har jag avverkat halva tiden av min arbetspendling till Sthlm. Tyvärr har detinte blivit så mycket shopping men jag har strosat runt och fönstershoppat en hel del. Några mysiga affärer har jag oxå besökt, men det är som att den riktiga lusten att handla har inte funnits. Sen kommer min dotter ner om två veckor och då lär det bli shopping!!

Denna söta lilla duk med mina initialer fick jag av min snälla vän Åsa (spetsar och zink) förra helgen. Den är riktigt söt, tyvärr har jag inte hunnit spana ut någon plats för den än. Ha en fortsatt trevlig helg så ses vi. Kram Catharina

2 kommentarer:

nettans lantliga hem sa...

Jätte fin duk. De är så roligt att shoppa
Ha en trevlig Söndag
Kram Nettan

Lilla Blanka sa...

Söt duk och jättefina saker i fattigmanssilver!

Kram
Mia